11 Eylül 2013 Çarşamba

Usul Gereği: Başlangıç Yazısı

   Başlangıçlar her zaman zordur. En azından benim için. Çünkü bir işe nasıl başlarsak devamı da öyle gelir. o etkileyici giriş cümlesini bulunca cümleler ardı arkasına gelir ve bakmışsınız ki bir paragraf bile zar zor yazarım dediğiniz konu sayfalar sürmüştür.
  
   Peki ben bu blog'u neden açtım?
  "Herkes açıyordu, ben de açmak istedim." ya da "Blogger olmak çok cool, ben de olmak istedim." gibi cevaplar vermeyeceğim. Ben bu blog'u sevdiğim, ilgimi çeken konular hakkında rahatça konuşabilmek için açtım. Bir bakıma kendi kendime dertleşmek, sohbet etmek için açtım. Ama bu blog sadece kişisel konuları içermeyecek. Güncel, kültürel birçok konu hakkında sizin de ilginizi çekeceğine inandığım yazıları bu blog'da bulabilirsiniz.
  
   Bu yazıyı okurken benim kim olduğumu ya da nasıl biri olduğumu merak etmiş olabilirsiniz. Şimdilik, size üniversite öğrencisi (hangi üniversite olduğunu söylemeyeceğim, reklam olmasın.), farklı şeyler denemeyi seven, kültürel-spor etkinliklerini takip eden sıradan bir insan olduğumu söyleyebilirim. Neyse şimdi beni boş verelim. Blogu takip ettikçe benim nasıl biri olduğumu zaten anlarsınız.

   Kanımca, başlangıç yazısı için gerekli konulardan bahsedip yeterli uzunluğa geldim. Umarım usulleri en iyi şekilde yerine getirmişimdir.

  CeyCey'in Dünyası'nı takip etmeye devammm...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder